۵ گانه

1- داره برف میباره، انقدر دونه هاش بزرگه که از پشت پنجره به راحتی قابل تشخیصه. همه جا سفیده و رنگش به آدم آرامش میده.

۲- آخر هفته شمال بودم و به معنای واقعی استراحت کردم و تمدد اعصاب. از همه چی لذت بردم، زندگی و اطرافیانم و تا تونستم هوای تمیز وارد ریه هام کردم. رنگهای تند طبیعت شمال بهم انرژی داد و روحیه ام رو عوض کرد.

۳- دلم پره از حرف انقدر که میتونم ساعتها و ساعتها حرف بزنم ولی انگیزه ای ندارم چون فکر میکنم گوش شنوایی برای حرفهای من، غرهای من و درد دلهای من از ناملایمات زندگی نیست.

۴- روزهام میگذره مثل همیشه بدون اتفاق خاصی و بدون ماجرایی

۵- چند روزه عصبی ام و پلک چپم هی میپره.

نظرات 1 + ارسال نظر
sh.kh سه‌شنبه 11 دی 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://khodaam.persianblog.ir

Manam barf mikham.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد