سال جدیدم

سال جدید خیلی وقته که اومده ولی نمیدونم من چرا اصلا دستم به نوشتن نمیره، از خودم تعجب میکنم، یه زمانی همش دلم پر میزد که بیام اینجا و زودتر تراوشات ذهنیمو بنویسم یا سعی میکردم اگه چیزی به ذهنم میرسه تو یادم نگهش دارم که بیام اینجا مکتوبش بکنم.. ولی انگار از اون روزا خیلی گذشته، نمیدونم چرا دیگه اصلا حسش نیست، تنبل شدم شاید یا بی انگیزه. ولی هر چی که هست یا بود دیگه تصمیم گرفتم دوباره پر انرژی و شاد باشم مثل قبل،پر تحرک و سرزنده. میخوام به خودم بیشتر برسم و بیشتر به خودم خوش بگذرونم ، شاید هم دنبال یه راهم واسه اینکه روزهام بهتر و آرومتر بگذره.. آخه وقتی که منتظری بهتره سرتو گرم کنی که کمتر گذشت زمان رو حس کنی. در کنار همه اینها حس خوبی دارم و راضیم از همه چی، از خودم، از تو، از زندگی. فقط یه کمی هیجان و سورپرایز میخوام.. همین.

میخوام امسال سال من باشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد