چرا..؟

ازم پرسیدی چرا دیگه اینجا نمی نویسم. 

خودم هم نمیدونم, شاید یه دلیلش کمبود وقت باشه که دیگه نمیشه به حساب دلیل گذاشتش چون چیزی که همه این روزها باهاش مشکل دارن. ولی واقعا نمیدونم دلیل درست تر کدومه.. اینکه نمیخوام یا اینکه نوشتن یادم رفته. الان که آخرین پستم رو خوندم خودم هم باورم نشد که مال فروردینه. این یعنی اینکه خیلی وقته از یه سری دلمشغولی های خودم غافل شدم.. و البته اصلا به این معنی نیست که از خودم هم غافل شدم.. نه  

خوب الان که بهتر فکر کردم دیدم شاید یه دلیل خیلی منطقی تر این باشه که وارد دنیای متاهلین شدم و این دنیا انقدر واسه خودش سرگرمی و ماجراجویی داره که از چیزای دیگه دورت کنه. 

باید اعتراف کنم که دلم واسه اینجا تنگ شده بود, واسه خودم تو اینجا.. واسه نوشتنام. 

هرچند که خواننده ای هم نداشته باشه. 

قول میدم به خودم, به تو که بنویسم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد