بادبادک باز

فیلم بادبادک باز رو دیدم و عاشق شخصیت بابا شدم، چقدر قشنگ حسها و عواطف یک پدر رو نشون میده با چشمهاش، با نگاهش، با حرکاتش.. همایون ارشادی به نظرم عالی بازی کرد. به طوریکه وقتی دیگه میره بیرون از فیلم دلت واقعا براش تنگ میشه. و شخصیت حسن که یه دنیای دیگه ست . چقدر دوست داشتنی و خواستنی. تمام طول فیلم به فکرشی که الان کجاست و داره چیکار میکنه، پس چرا نمیرن سراغش و وقتی که میرن نمیخوای باور کنی که این اتفاق براش افتاده.. وای وای هرچی بگم بازم کمه.. من کتابش رو نخوندم و مطمئنا کسانی که کتابش رو خوندن خیلی بیشتر جزئیات رو میدونن و آدماشو میفهمن. ولی منکه فقط با دیدن  فیلم عاشقش شدم. دلم میخواد دوباره و سه باره ببینم.. از اون فیلمهایی که هر لحظه اش رو دوست داری و با شخصیتهاش همذات پنداری میکنی.
نظرات 1 + ارسال نظر
واردی دوشنبه 22 بهمن 1386 ساعت 12:21 ق.ظ http://varedi.blogsky.com

سلام
باورم نمیشه ولی نگرانت شدم.
یه چیزی بنویس ٬هر چی باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد