از هر دری

1- دلم میخواد غر بزنم، غرهای بیخودی و الکی. به همه چی گیر بدم و ایراد بگیرم.
2- دلم یه خوردنی هیجان انگیز میخواد، نوشیدنی یا خوردنیش فرقی نداره. ولی این چیزیه که تقریبا هر روز عصر همین ساعتها دلم میخواد و یهو با خودم میگم وای دلم یه خوردنی هیجان انگیز میخواد...
3- عاشق خودمم وقتهایی که حوصله کسی رو ندارم و یا ازش خوشم نمیاد، البته این موضوع بیشتر تو محل کار مصداق پیدا میکنه که اصلا تحویلش نمیگیرم و اصلا گوش نمیدم چی میگه و هرکاری خودم دلم میخواد میکنم..
4- فکر میکنم آخر هفته خوبی رو خواهم داشت چون عروسی یکی از دوستان قدیمی دوران دبیرستان و بعد از سالها همه اکیپ اون دوران دور همیم و میخوایم کلی خوش بگذرونیم و حال کنیم..
5- این روزها حالم خوبه، زندگی بهم لبخند میزنه و احساس خوبی دارم..
6- با تو انگار تو بهشتم...
نظرات 2 + ارسال نظر
ایده چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 ساعت 04:55 ب.ظ http://4me.blogsky.com

منم توی مورد سه باهات مشترکم.
و همینطور دلم عروسی میخواد. خوش بگذره

عوض کردن آدرس وبلاگ خود به داتکام چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 ساعت 06:13 ب.ظ http://WWW.33IR.Com



با سلام

اگر میخواهید آدرس وبلاگ خود را رایگان عوض کرده
و با پسوند دات کام مطالب وبلاگ خود را ببینید و به دوستان خود معرفی کنید به سایت
WWW.33IR.Com
بروید و یک نام کوتاه در صفحه اول انتخاب کرده و در صفحه بعد آدرس وبلاگ خود را بدهید و.... از امکانات رایگان ستفاده کنید
ثبت دامنه رایگان داتکام برای اولین بار در ایران



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد