سالگردها

عاشق سالگردها و یاد آوری خاطرات خوبشم، جشن گرفتنها، شمع فوت کردنها، خندیدنهای از سر خوشی، نگاههای عاشقانه، دستهای گرم، قلبهای داغ، ضربانهای نامنظم، نگرانیها و دلواپسیهای بیخودی. مطمئنا همه اینها تو اولیش چند برابرمیشه. من خیلی خوبم، خیلی خوشحالم، خیلی متفاوتم، خیلی پر انرژیم، خیلی بزرگم، خیلی مصمم، خیلی سر زنده ام. بی اندازه تغییر کردم، عوض شدم از جزییات تا کلیات. خیلی چیزها بدست آوردم که قدر ذره ذره اونها رو میدونم.خیلی تجربه ها داشتم که به تنهایی ممکن نبود. روزهای بد هم بودن، مطمئنا، چون برای همه هست ولی برای من باعث قویتر شدن بوده و باعث شده که بیشتر بفهم، یاد بگیرم و بایستم. از همه داشته هام خوشحالم و بهشون افتخار میکنم. این روزهای جدید، حسهای جدید، تجربیات جدید، به تنهایی معنا نداشت. مینویسم که بدونی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد