متولد ماه آذر

تولدم مبارک

الان یه دختر بزرگ و عاقل و باقل داره اینجا مینویسه که حسابی دیروز بهش خوش گذشته و یه عالمه شمع فوت کرده و کادو گرفته. یه سال دیگه هم گذشت و آرزوهای این دخترک هم بزرگتر شد و صبرش بیشتر و عقلش هم فکر کنم بیشتر و دلش بزرگتر و مهربونیهای بی پایانش هم بیشتر و بیشتر و بیشتر..

خیلی خوبه که بین دوستهات باشی، که شاد باشی، که از شب تولدت تا فرداش همش sms و زنگ و تبریک داشته باشی، که یه عالمه آدم از پدر و مادر و دوست قربون صدقه ات برن و بهت انرژی بدن.

میخوام امشب به یاد دوران مدرسه قبل از خواب زیر پتو یه عالمه خیالپردازی کنم و به آرزوهای دور و درازم فکر کنم و از ته قلبم شاد باشم و عاشق.

هنوز نتونستم اون آرامش رو به دست بیارم و یاد بگیرم. فکر کنم حالا حالاها کار داره. امان از این بداخلاقیها....

نظرات 1 + ارسال نظر
نسرین سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 02:28 ب.ظ http://purochistaazad.blogfa.com/

سلام
وبلاگ قشنگی دارید
منم متولد ماه آذر هستم(۱۲ آذر)
تولدتونو تبریک میگم
موفق و شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد