حال و هوای این روزهام رو دوست دارم.. پشت میزم نشستم، هوای بیرون یه جورایی خوبه، باد میاد و همه جا بوی پاییز میده.. احساس روزهای مدرسه رو دارم. یه حس غریب که هیچوقت نیومده بود سراغم. دلم میخواد بشینم و خاطرات سالهای نوجونی رو با خودم مرور کنم. تو همین لحظه یهو یاد خیلی از خاطرات افتادم و حس کردم چقدر بزرگ شدم، هیچوقت بهش اینطور فکر نکرده بودم.. یه لحظه حس کردم اوووووووووو چقدر از روزهای مدرسه دورم.. ده سال واسه خودش یه عمره.. یکی از چیزهایی که همیشه منو یاد اون روزا میندازه آهنگ هنوز هیفده سالته پیروزه.. دوسش دارم.. و دوست دارم باهاش بخونم..

خوشحالم که فصل محبوبم داره میاد.. من تو این فصل واقعا مسحورم.. منو مسخ میکنه و کل سه ماه رو تو هپروت و  رویا زندگی میکنم .. درست مثل یه دختر نوجوون هر شب رو با خیالپردازی میخوابم.. عاشق اینم که تو هوای سرد پاییز برم زیر پتو و به چیزهایی خوبی که دوست دارم فکر کنم..  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد