پاییز

پاییز محبوب من هم از راه رسید، فصلی که ازش هزار تا خاطره دارم، خوب و بد، و عاشقشم، حسی که تو پاییز دارم با هیچی قابل مقایسه نیست حتی با اوج لحظه های خوشبختی.. پاییز همیشه برام یه معنی دیگه داره با یه عالم حرف، از یه جنس دیگه.نمیدونم شاید چون خودم هم متولد این فصلم، ولی هرچی هست منو میبره با خودش. واقعا یه آدم دیگه میشم شاید اگه عاشق باشم هم اوج عشقم تو این فصل باشه، دلم میخواد آروم بگذره و من هر روزش رو حس کنم و نفس بکشم و رو برگهای خشک راه برم...
نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 10:27 ق.ظ

خدا چرا ما رو افرید.......................... ایا کسی هست بدونه ایا کسی هست یه نگاهی هم به بالای سرش بکنه یا نه ..............................خدایا..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد