نقاب

همینطور به صفحه سفید خیره شدم و دارم فکر میکنم، صداهای دور و برم خیلی دور به نظر میرسن و فکر من از اونا هم داره دورتر و دورتر میره.. نمیدونم بیشتر چه فکری داره به اون یکی غلبه میکنه.. هیچوقت نقش بازی کردن و تظاهر رو دوست نداشتم.. پشت نقاب بودن و ماسکهای مختلفو امتحان کردن . نمیتونستم یا نمیدونستم چطوری میشه حالتی رو بازی کرد که توش نیستی و نمیخوایش ولی الان دارم یاد میگیرم خیلی چیزا رو جور دیگه ای جلوه بدم و انقدر دارم تو این بازیها غرق میشم که خودم داره باورم میشه.. و این خیلی بده .. خیلی بده که حسها تو سرکوب کنی و نزاری که بیان و سر به سرت بزارن و مشغولت کنن.. حسهای ناخوشایند و آزار دهنده که بهتره ببینیشون و حسشون کنی تا اینکه ندیده بگیریشون و بهشون بی محلی کنی..

چی میخواستم بگم، اصلا یادم رفت.. انقدر ذهنم مشغوله که هیچ جای آرومی توش نیست حتی یه نقطه

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد سه‌شنبه 14 شهریور 1385 ساعت 06:37 ب.ظ http://behtarinsite.blogsky.com

ای بازیگر گریه نکن ما هممون مثل همیم صبا که از خواب پا میشیم نقاب به صورت میزنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد