رفتن و رفتن و رفتن...

وقتی گوشیو قطع کردم خیلی دلم گرفت با اینکه همش چرت و پرت گفتیم و خندیدیم و سر به سر هم گذاشتیم ولی از فکر رفتنش و اینکه تا چند وقت دیگه اونم میره حسابی اشکم در اومد و یه گریه جانانه کردم.. نمیدونم چرا همه دوستهای خوبم رفتنو ترجیح میدن.. خیلی بده تا میای با یکی صمیمی شی، باهاش ندار بشی، باهاش درد دل کنی و باهاش راحت باشی به معنای واقعی راحت ، تصمیم میگیره بره.. اه .. مرده شور این زندگی رو ببره.. سخته .. خیلیییی ، درسته که میگه سال دیگه میام و دیدارها تازه میشه ولی تو دلم میگم کوووووووووو تا سال دیگه.. میری و هم چی یادت میره.. این زندگی لامصب همچین آدمو مشغول خودش میکنه که همه دلمشغولیها و دلبستگیهاتو از یاد میبری.. میدونم جاش خیلی خالی میشه وقتی بره.. اون موقع دلم خوش بود که هر وقت دلم گرفت، خواستم غر بزنم، خواستم برم سینما، خواستم یکیو اذیت کنم، یا خواست جک فوروارد کنم یکی هست .. یکی هست که بهش زنگ بزنی بگی کره بز کجایی ... ولی وقتی بره خیلی چیزا هم میره حداقلش یه دوست واقعیه ، یه دوست که حرفتو میفهمه و خیلی درکت میکنه... حالا دوباره تنها میشم .. خیلی تنها.. شاید تو جمع دوستام باشم هنوز ولی تنها تو چیزای دیگه... تو دلتنگیها...
نظرات 3 + ارسال نظر
وصال یکشنبه 29 مرداد 1385 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.gonjishk.blogsky.com/


سلام
کاش می شد خورشید
ذره ای ،
می تابید
غصه ها را می برد
دل ما ،
می خندید

به منم سر بزن


ویرجین یکشنبه 29 مرداد 1385 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.virjin.blogsky.com

آره باهات موافقم

محمد یکشنبه 29 مرداد 1385 ساعت 12:58 ب.ظ http://www.eshghoaghl.mihanblog.com

سلام جالبه
خیلی دوست داشتم از وبلاگت بیشتر تعریف کنم ولی نیازی نمی بینم من چه از وبلاگت تعریف کنم چه نکنم خوبه قشنگه اما عالی نیست اگه دوست داری وبلاگت عالی باشه فکر کنم باید یه ذره تو بکار بردن اصطلاحاتی از قبیل ببخشید خودتون گفتین( کره بز و ...) خود داری کنید این اصطلاحات مثل قطرات جوهر زلالی اب وجودتونو از بین میبره و کسی دیگه راغب به نوشیدن اون آب نیست. نوشته هاتون رو دوست دارم چون فولکلریک می نویسین به وبلاگ منم اگه فرصت کردین یه سر بیا اما به شرطی که از من ایراد بگیری نه که بیایی و الکی بگی خوبه قشنگه و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد