نمیدونم چرا بعضیها تا به یه جایی میرسن زرتی جو گیر میشن و خودشونو گم میکنن.. اه اه اه اه

منکه تا شنیدم یکی از همکارام که فکرشم نمیکردم شده مدیر شاخ درآوردم و گفتم به دوستم: راسس میگی؟ (به یاد یه دوست قدیمی بی معرفت) ولی خوب حالا یارو همچین خودشو گرفته انگار تو بیمارستان که به دنیا اومد پست مدیریت بهش ابلاغ شد.. تحفه

امروز صبح که داشتم میرفتم سر کار کلی اندیشیدم (!) راجع به خودم و اطرافم که به نکته های خوبی دست پیدا کردم و فهمیدم من چی بودم و خودم خبر نداشتم.. والا .. حالا بعدا شمارو هم در جریان میزارم

راستی دیروز یه کیف خوشگل هدیه گرفتم، کلی ذوقشو دارم ..

نظرات 2 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 13 تیر 1385 ساعت 04:50 ب.ظ http://crazypc.blogsky.com

سلام بابا کیف قشنگ بابا کفش تنگ تو ام ایشالا یه روز مدیزر می شی

به من هم دوست داشتی لینک بده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 تیر 1385 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام با تشکر از زحماتتون اگر می خواهید در مورد:آیا قران از جانب خدا آمده است؟ و یا کاردستی محمد است؟ تناقضات قرآن و اشکالات علمی موجود در متن قرآن و زنان پیامبراسلام!!! و احادیث که نشانگر علم لا یتناهی ائمه!!!... بیشتر بدانید به این ادرس سری بزنیدwww.alcoran.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد