دیشب یکی از دوستام اومده بود خونمون و با همدیگه نشستیم و ساعتها حرف زدیم، ولی وقتی رفت احساس کردم وقتمو تلف کردم.. از خودم بدم میاد وقتی حرفهای الکی می زنم یا وقتمو از دست میدم. دوست دارم از لحظه لحظه هام استفاده کنم البته اونطوری که خودم دلم میخواد.. جدیدا دوست ندارم زیاد حرف بزنم، ترجیح میدم هر وقت لازمه حرف بزنم.. از تلفن و موبایل خسته شدم، ایمیل رو ترجیح میدم شاید چون نوشتن رو ترجیح میدم.. جدیدا طرز فکرای آدمها واسم عجیب شده و به نظرم همه غیر عادی شدن شاید هم خودم یه طوریم شده.. گیر دادم به بقیه. نمیدونم فقط میدونم میخوام یه تغییر اساسی بدم، به همه چی.. امیدوارم موفق بشم
نظرات 1 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 28 خرداد 1385 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.deltateam.blogsky.com

حسنت به ازل نظر چو در کارم کرد
بنمود جمال و عاشق زارم کرد
من خفنه بدم به خواب در کتم عدم
حسن تو به دست خویش بیدارم کرد

یا علی .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد