وای چقدر هوا ابری و باحاله. ولی نمیدونم من چرا انقدر گرممه. دارم گر می گیرم. دوست داشتم کنار دریا بودم و باد میومد و سردم میشد. حالم خوب نیست

پ.ن. دیروز رفتم فیلم هوو رو دیدم، با اینکه به خودم قول داده بودم دیگه فیلمهای داوود نژاد رو نبینم ولی نمیدونم چرا خر شدم دوباره. افتضاح بود.. به قول یکی از دوستان محفل خانوادگی بود و دست هر کی رو که میتونست از خاله، عمه، خواهر، برادر،عمو، مادربزرگ و ... گرفته بود آورده بود تو .. احتمالا دم در هم چند تا تعارف زده بود نکنه کسی رودرواسی کنه و نیاد.. مثل همه فیلمهای دیگه که راجع به هوو و ازین جنجالهای خاله زنکی ان اینم ملغمه ای از همه این دعواها و لوس بازیها بود.. خوب بسه دیگه اصلا ارزششو نداره که اینهمه راجع بهش بنویسم . فقط خواستم بگم نکنه شما هم مثل من خ.. بشینا.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد