آخر هفته خود را چگونه گذراندید؟

 

تعطیلات آخر هفته خیلی مثبت و خوبی را گذروندم بر خلاف سایر آخر هفته ها ، کاملا در اختیار خانواده بودم و اتفاقا چقدر هم خوش گذشت.. تو این یکی دو روز به خیلی چیزا و خیلی آدمها فکر کردم، به اطرافیانم و به نوع ارتباطاتم و درست و غلط بودنشون.. به اینکه من خودم ارتباطاتم رو کنترل میکنم و پیش می برم یا دیگران منو به دنبال خودشون میکشونن، به این فکر کردم که تو یه رابطه چقدر از خودم مایه میذارم و چقدر اصل واسه کسی تب کن که واست بمیره رو رعایت میکنم. و دیدم که نه خیلی جاها من از مردن هم فراتر میرم و دریغ از یه عطسه چه برسه به تب و لرز طرف... و اونوقت خیلی راحت بازخواست هم میشی به خاطر اون چیزی که هستی، واقعا زور داره .. واقعا ناراحت کننده ست که اینهمه پیگیری اوضاع و احوال یکی رو بکنی و بخوای تو بدترین لحظات زندگیش کمکش کنی و همینکه خرش از پل گذشت و اوضاع روحیش خوب شد ازت هزار تا ایراد بگیره و تمام رفتار و حرکات و سکناتت رو زیر سوال ببره.. منکه تو اون لحظه در حال رانندگی هم بودم و زبونم بند اومده بود ..عین اینایی که شوک بهشون دادن و واقعا یه لحظه تمام اعضای بدنشون و مهمتر از همه مخشون از کار میفته شده بودم..چه میدونم والا ، اینم از شانس ما.. نمیدونم شاید هم دارم یه طرفه به قاضی میرم و واقعا رفتارم درست نبوده..

بگذریم

پنجشنبه فیلم هشت پا رو دیدم که به نظرم خیلی افتضاح و چرند بود.. عین فیلم قبلیش ملاقات با طوطی، این داود نژاد هم دیگه فکر کرده هر کاری میخواد میتونه بکنه و هر چی به ذهنش رسید رو فیلمبرداری  کرد و اسمش گذاشت فیلم، به نظر من تنها نقطه قوت فیلمش طراحی صحنه بود که کار ویشکا آسایش بود و من همیشه کاراش رو دوست داشتم .. خیلی با ذوقه و واقعا میدونه چیکار میکنه ... وگرنه بقیه فیلم تو مایه های آبگوشت هندی بود..

چقدر خوبه که میشه رفت یه جایی و واسه یکی که اون بالاست  هر چقدر خواستی غر بزنی و گله کنی از زندگی و آدمهای دور و برت و بدبیاریهای مداوم و هر چی که اعصابتو و خورد کرده و اشکتو در آورده  و ناراحتت کرده،  بگی و بگی و بگی تا خودت از خودت خسته بشی..

 

نظرات 3 + ارسال نظر
تامی شنبه 10 دی 1384 ساعت 11:58 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام منم اصلا این یارو رو قبول ندارم فقط فامیلهاشو
بازی میده و پارتی بازیه فیلمهاش هم یکی از اونیکی چرند تر در میاد
فعلا بای

دایی ناصر شنبه 10 دی 1384 ساعت 01:28 ب.ظ http://bobax.blogspot.com

امیدوارم از اینکه زیاد سرک میکشم اینجا ناراحت نشی و فکر نکنی دارم تو کارهات دخالت میکنم... با حرفهایی که زده بودی کاملا موافقم. خوشحال میشم یه نقدی روی حرفهای من بنویسی...

دایی ناصر شنبه 10 دی 1384 ساعت 01:32 ب.ظ http://bobax.blogspot.com

امیدوارم از اینکه زیاد سرک میکشم اینجا ناراحت نشی و فکر نکنی دارم تو کارهات دخالت میکنم... با حرفهایی که زده بودی کاملا موافقم. خوشحال میشم یه نقدی روی حرفهای من بنویسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد