امروز از اونروزاست که اصلا حالم خوش نیست و شدیدا احساس پوچی و بی انگیزه گی دارم. تمام تنم درد میکنه .. این ورزشم بجای اینکه یه خورده منو شاداب و تندرست کنه باعث شده که از دیروز که تمرینام سخت بود و بیشتر حرکات کششی بود بشم عین پیرزنا و هی دارم غر میزنم آی اینجام آی اونجام... حوصله کار کردن هم ندارم، حوصله خندیدن ندارم، حوصله حرف زدن هم ندارم، یعنی اصلا حوصله هیچی ندارم... دلم میخواد برم یه جای دور که هیشکی نباشه و بشینم فقط به روبروم نگه کنم ( البته ترجیح میدم روبروم منظره خوشایندی باشه مثلا دریا) هیچ اتفاق خاص و هیجان انگیزی نمیفته و من متنفرم از زندگی تکراری و روزمرگیهای چرند..
نظرات 1 + ارسال نظر
میر حمزه طاهری(نوپا) چهارشنبه 7 دی 1384 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.taheri.blogsky.com

باسلام
مطالب بسیار دلنشین بود به من سر بزنی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد