تولد

امروز تولدمه و من یه عالمه حسهای عجیب و غریب دارم. البته از وقتی یادم میاد همیشه همینطوری بوده که تو روز تولدم نه اینکه یهو یه ستاره درخشان در آسمان پیدا شده حالم یه جوریه. شادی و خوشحالی و ترس و اضطراب. ولی  به طور کلی که عالیه و من همیشه منتظر روز تولدمم و فکر نمی کنم هیجوقت این روز رو فراموش کنم . آخه دیدی بعضیها میگن واییی انقدر سرم شلوغ بود اصلا یادم رفته بود تولدمه . منکه فکر میکنم این حرف خیلی مسخرست .. یعنی چی؟ مگه میشه؟

 دیشب داشتم به روزهای تولد سالهای قبلم فکر می کردم. به این که اون موقعها تو چه حال و هوا هایی بودم و چیا واسم مهم بود و نبود. الان که به یه سری از اونا فکر می کنم می بینم  چه دل خوشی داشتم و چقدر احمق بودم ولی خوب امسال فرقش اینه که هیچی نمیخوام و فقط نگرانم که چی پیش میاد و چی میشه و حالم از خودم و از این نگرانیهای احمقانه بهم میخوره ولی هر کاری میکنم این فکرا دست از سرم بر نمیداره. بدم میاد که فکر کنم بزرگ تر شدم و باید عاقل تر باشم، بدم میاد که تظاهر کنم خوشحالم، بدم میاد که همه بخوان خودشو الکی واسم خوشحال نشون بدن ، بدم میاد که بخوام به چیزای جدی فکر کنم، بدم میاد که بخوام مطابق میل دیگران به زور یه کاری بکنم و از خیلی چیزای دیگه هم بدم میاد....

ولی بازم امیدوارم به آینده و به روزهای خوب چون مطمئنم که  یه اتفاق غیر منتظره  میفته که منو غافلگیر میکنه، خیلی خوشم نه؟ آخه وقتی فکر میکنم هنوز میتونم نفس بکشم، هنوز میتونم فکر کنم، هنوز میتونم دوست بدارم و دوست داشته بشم، هنوز میتونم غر بزنم، هنوز میتونم گریه کنم، هنوز میتونم برم سینما و تئاتر، هنوز میتونم فراموش کنم، هنوز میتونم آرزو کنم، هنوز میتونم زندگی کنم  پس انصافا هنوز جای امیدواری هست.

امکان اینجا نوشتن یکی از بهترین کادوهاییه که از یکی از بهترین دوستام گرفتم و امیدوارم بتونم ادامه بدم و اون دوستو از خودم نا امید نکنم. پس به امید تولدهای بهتر و نوشته های بهتر.

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 9 آذر 1384 ساعت 08:29 ق.ظ http://khorheh.blogsky.com

راحله خانم تولد مبارک

shida_1361@yahoo.com چهارشنبه 9 آذر 1384 ساعت 08:39 ق.ظ

تولدت مبارک

k1 چهارشنبه 9 آذر 1384 ساعت 08:39 ق.ظ http://k1-online.com/

دل‌خوشی‌ها کم نیست ...

امیدوارم همزمانی وبلاگ و نوشتنت با روز تولدت یه جورایی همه حس‌ها و بوهای بهاری و قشنگی برنجزارهای شمال و روزهای خیس و نمور بارونی پاییز و هوس بوسیدن گلهای یاسمن در آخرین روزهای اسفند رو برات به ارمغان بیاره...

تــــــــولــــــــــدت مبـــــــــــارک.

حوال چهارشنبه 9 آذر 1384 ساعت 08:46 ق.ظ http://www.haval.blogsky.com

تولد/ تولد/ تولدت مبارک(: مبارک/ مبارک/ تولدت مبارک(:
این روزا خیلی از وبلاگ نویسها تعطیل می کنند و بی خیال نوشتن میشن. اما جای شکرش باقیه که به جای اونها گلهای تازه ای می روید. گلهایی که...... می مانند؟/ موفق و شاداب باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد